fredag 28 juni 2013

Sommarstädning!

Nu när det har blivit sommar inser jag hur mycket som samlar sig i krokarna i min ateljé... Behöver verkligen åka till soptippen en sväng, men vissa saker har jag lite svårt att bara slänga. Som andra sorterings porslin. Saker som kanske inte kan säljas till fullpris, men som ändå har alternativa kvalitéer. Om jag hade en butik i min ateljé skulle jag kanske kunna ha en hylla med saker med små skönhetsfel, men det har jag inte. Min ateljé är alldeles för stökig och dammig för att ha besökare i! Men jag har ju en webbutik! Där hittar du nu under en begränsad period även lite 2:a sortering av mina facetterade ljuslyktor. Kolla in! (Bilderna under är exempel på hur dessa lyktor kan se ut med skönhetsfel)

                 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar